Hirsigate: D66-ministers vallen fractie af

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sat Jul 1 00:36:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Jul 01, 2006 at 12:26:17AM +0200, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> iedereen zo'n beetje zegt.
>
> Bert doet een beetje of zijn relaas mijn analyse weerlegt - maar dat is
> geenszins het geval. Ik zie geen strijdigheden.

Beste Dr. MAF,

Ik heb niet al je zwammika pogen te doorgronden, maar het viel me wel
op dat je hier omstandig hebt betoogt dat de D66 ministers lijnrecht
tegenover Lousewies stonden. Ik meen dat Bert het tegendeel beweert.

> Overigens geen peilingen. De barometer-site is nog steeds down en teletekst
> geeft het ook al niet. Was het in Nova ?

Jazeker. D66 stond daar op 4. Overigens ook in tegenstelling tot wat jij
hier vandaag of gisteren voorspelde.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |