Het wordt elke erger met ASO

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jan 26 17:17:55 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op de vraag of de MP afstand wilde nemen van de de woorden van over de armoede die wel meeviel in Nederland verwees de mafkees naar de armoede die hij pasgeleden gezien had in India, dat maakt alles relatief wist het misbaksel uit te kramen.

Donner laat zenders blokkeren door Frankrijk via de sateliet omdat ze haatdragerd zouden zijn. Dat maakt hij dus uit en dus ook wat wij wel en niet zouden mogen zien.

De geus wil laten uitzoeken hoe het zit met het verschil in verdienen tussen mannen en vrouwen. Om dat recht te kunnen trekken zal hij waarschijnlijk komen, denk ik, om dan de lonen van mannen naargelang te verlagen. Lijkt me stug dat zo'n aso het andersom zou willen.

Ger