Wetenschappers: Pechtold scheldt uit wanhoop/D66 geen gentlemen partij meer

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Wed Jan 25 09:33:27 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik, eerder,

>  Bart Meerdink <bm_web at KPNPLANET.NL>, vandaag reeds,

>  Ik wel. Er is niets tegen een beetje decorum en fatsoen.

Maar niet als dat 'decorum' als wapen tegen je gebruikt wordt als je te
'lastig' wordt. Reacties die afleiden van de inhoud van wat je aansnijdt
(95%, let maar eens goed op, in het Opzij-Pechtold verhaal tot nu toe
zelfs 100% volegns mij) zijn politiek gemotiveerd en in het algemeen van
nul en gener waarde.

>  Tja, Bartus boy - dat vraag ik mij bij jou ook altijd af...  :-)

Ten eerste kom je er met een jij-bak niet vanaf, ondanks je smiley :-)

Ten tweede heb ik volgens mij al heel erg veel gepost hier wat over de
inhoud gaat. Bijvoorbeeld uitgebreid over Donners aantasting van de
privacy en hoe dat onze vrijheid en onze rechtstaat aantast.

Lees eens het volgende New York Times artikeltje (via news.google):

http://www.nytimes.com/2006/01/25/national/25privacy.html?hp&ex=1138165200&en=53ada0c511b528d5&ei=5094&partner=homepage

After Subpoenas, Internet Searches Give Some Pause
By KATIE HAFNER, Published: January 25, 2006

Kathryn Hanson, a former telecommunications engineer who lives in
Oakland, Calif., was looking at BBC News online last week when she came
across an item about a British politician who had resigned over a
reported affair with a "rent boy."

It was the first time Ms. Hanson had seen the term (knip rest artikel)

>  Jij negeert graag alles wat je niet wilt horen of doet voorkomen dat het
>  weinig voorstelt. Kom zelf liever eens met iets groots, zou ik zo zeggen.

Misschien. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen.

Overigens, postings met concrete voorstellen en ideeën worden hier vaak
met volledige stilte ontvangen, hoe trivialer het onderwerp, des te
geanimeerder de discussie...

Bart