Standpunt.nl: Aso wil leefstijlmisdaad invoeren

Thu Jan 19 19:28:16 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 N.a.v. mijn refereren naar 'oogstjaar' merkt Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>
 op,
>Wat gaan we 'oogsten' eigenlijk?

 Tja... Brinkhorst gebruikt die term steeds. Brinkhorst wil dat D66
 geen stennis maakt over Afghanistan want als het kabinet valt door de
 opstelling van de fractie, dan mist 'D66' en de liberale goegemeente
 'de oogst' van 4 jaar Aso.

 Ik zou niet weten wat Brinkhorst zoal denkt te 'oogsten' ik zou niet
 weten wat er het komende jaar uberhaupt nog goed zou kunnen gaan.

 Wie wind zaait, zal storm oogsten.