Standpunt.nl: Aso wil leefstijlmisdaad invoeren

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jan 19 18:41:54 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> [...]
>
> Ooit zetten Koot en Bie dit soort hyperbolen neer ter vermaak des Volks.
> Nu mag iemand, die zichzelf positioneert als een fascist, ongeremd z'n
> bagger de ether inslingeren. Kwestie van normen en waarden.
>
> Volgens standpunt.nl zit die meneer De Boer van 'het' Taskforce Jeugd-
> werkloosheid op de - moeilijk bereikbare - website,
>    http://jeugdwerkloosheid.szw.nl
>                             ^^^ !
> [De site is van zowel de ministeries SZW als OCW.] Oftewel: Aso komt deze
> keer zowaar openlijk uit voor haar fascistische gezindheid.

Ja, erg .....

 > Het tuig wordt
> duidelijk brutaler - maar we zitten dan ook een 'oogstjaar'.

Dat is waar. Wat gaan we 'oogsten' eigenlijk?

> De bovenstaande website meldt,
>    Onze doelen: in vier jaar tijd: 40.000 extra jeugdbanen realiseren
>    voor jongeren tot 23 jaar.

Wat nou?, ze laten het verdomme zelf afweten !!!! De slemielen
democratie creeert haar eigen voorwaarden tot ingrijpen.

 > En bijdragen aan het verbeteren van de
>    'sluitende aanpak' voor werkloze jongeren, zodat zij binnen een
>    half jaar weer een opleiding volgen of aan het werk zijn.

Welk werk? 3000 arbeidsplaatsen zijn hen onlangs nog door de neus
geboord !!!

> Kennelijk gaat het vandaag om een fascistische aanscherping van die
> 'sluitende aanpak'...?

Nee, om de gevolgen van hun falen onder controle te houden, lijkt mij.

> Zojuist verdedigde een andere fascist op Radio 1 dat leefstijl en
> zorggedoe. Het liefst zou hij iedereen die niet leeft op yougurt en
> macrobiotische komkommer ter plekke neerschieten, zoveel is wel dui-
> delijk.

Ik zag net (g)Lubbers die nodig toe is aan een heropvoeding.

Henk Elegeert