Standpunt.nl: Aso wil leefstijlmisdaad invoeren

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jan 19 18:31:26 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hij heeft al eens laten zien hoe hij 's morgens van zijn misselijkheid van
> zijn kater probeert af te komen met zijn vinger.

Dat bedoel ik, Ger. ;) Hij is bepaald geen schoolvoorbeeld en verliest
daarmee elk gezag bij de jongeren (eigenlijk jeugd).

Ik ken ook geen land waar er zo weinig vrijheid is voor jongeren als in
Nederland.

Iemand op de hoogte van internationaal vergelijkend onderzoek?

Ze worden bijna afgericht (Hoogervorst), in hun culturele leven
bespioneerd door de AIVD (zie brief Remkes:
http://www.minbzk.nl/contents/pages/54647/aivdvervolgonderzoeklonsdale-jongeren.pdf),
en uit hun (cultuur)panden verjaagd door lokale overheden die
propagandistisch (http://www.venray.nl/otf/content.jsp?objectid=10302)
'hun gelijk' propageren, over de ruggen van de jongeren heen en contrair
de waarheid. Want, welke *gelijk* dan? ) die wel wat anders met hen voor
hebben.

De (misselijkmakende) eenheidsworst van de politieke kijk op hun
ontwikkeling(en). De CDA/PvdA heropvoedings-/concentratiekampen met hun
professionals !

Hoever kan een land zinken in haar 'gelijk'? En komt er binnen
afzienbare tijd ook een einde aan? Neen, zo valt te vrezen.

Henk Elegeert