Iran bombarderen?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Jan 18 18:47:27 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Glenn Mellonius" <glenn at mellonius.nl>

> Ik schrik van wat je allemaal stelt.

Waarvan precies?

> Waarom mag Iran eigenlijk geen kernwapens hebben, en bepaalde landen wel?
> (afgezien van het proliferatiegevaar)

Kijk wat mij betreft moet over de hele wereld de hele ontwikkeling en beheer van nucleaire wapens ingedamd worden. Maar dat is slechts wensdenken. Het enige mogelijke momenteel is het tegenhouden van verdere verspreiding. Vergeet ook niet dat Iran en ook Pakistan wel erg nauwe banden hebben met fundamentalistische moslimterroristen, figuren die met alle plezier zo'n ding zouden willen zien ontploffen ergens in de Westerse wereld.

Groeten,
Mark Giebels