Brinkhorst in Haarlem

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Wed Jan 18 14:36:20 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Grappenmaker ;-)
je zal toch echt naar Haarlem moeten komen als je hem wilt spreken.

We proberen gewoon als afdeling zo veel als mogelijk om mensen te trekken,
die dan hopelijk geinteresseerd raken in D66 en dan op ons gaan stemmen.
En Brinkhorst is een mensentrekker, ook, of juist wanneer je kanttekeningen
hebt op zijn beleid en keuzes.
Op zo'n avond delen we dan ook die A5 folders uit in
lichtgroen/donkergroen/roze.
Ben je benieuwd naar de tekst van de folder?

http://www.d66haarlem.nl/depliant.html

(foto is door mij gemaakt, trouwens de hele site is van mij)

Glenn.