Crisisdreiging D66 over Afghanistan

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Jan 11 20:25:37 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Henk van Lingen" <henk at vanlingen.net>
> Hoe dan ook, de zaak schijnt je erg bezig te houden, daar je hier een
> serie van zo'n tien nieuwsberichten neerzet. Maar erg mag dit nieuws
> toch niet verbazen? Je kon het in december al in Berts woorden proeven
> maar toen hield ie zich nog op de vlakte inzake de bekende 'what-if' vraag.

In feite is er helemaal niets nieuws onder de zon, zie:

Elsevier
20 December
D66: Kabinetscrisis bij ja tegen Afghanistan

http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/nieuwsbericht/asp/artnr/78666/

Ik bekijk het allemaal wat van een afstandje, maar mijn gevoel zegt me dat het weinig anders kan of het kabinet valt vrijdag. Niemand lijkt te willen buigen. Ik gok erop dat Pechtold en Brinkhorst er vrijdag, of na een denkpauze volgende week, uitstappen.

Groeten,
Mark Giebels