verkiezingen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Feb 28 08:33:53 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heel erg lastig Henk, als ik eerlijk moet zijn weet ik het ook nog niet, dat
is me nog nooit gebeurd.
De laatste keer heb ik landelijk D66 gestemd en werd meteen afgestraft
doordat men tegen eerdere uitspraken van Dittrich in toch ASO mogelijk
maakte.
Lokaal is het anders natuurlijk maar helaas voor D66 is het niks hier, en zo
te merken zal het ook niks worden. De PvdA hier laat het ook zwaar afweten.
Na 3 jaar moet de huidige fractievoorzitter, na een rij beloften, nog steeds
antwoord komen geven. Daar had hij dus niet voor bij me thuis hoeven te
komen. Het zal te lastig of te moeilijk zijn. Er zit hier een GL-wethouder
die helemaal stil wordt en je na het stellen van een vraag over de aankoop
van reststukjes tuin in de wijk hier, je verwijst naar de klachtentelefoon,
die dient voor scheve tegels en zo. Och ja, ik heb hem nog eens rode oortjes
bezorgt bij een inspraak in een comissievergadering, misschien is dat het.
Het zal wel een lokale partij worden. En dat wordt dan voor het eerst, ik
heb nog ooit op mezelf mogen stemmen zelfs en boer Koekoek hebben we niet
hier.

Ger