Wouter Bos, dromer

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Feb 28 09:20:31 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

medelevenden,

Niet regentesk meer? Dat moet hij maar eens aan die
PVDA'er in Rotterdam vragen die vroegtijdig commentaar
op wethouder Pastors gaf...

Onze Kabouter Plop, zelf niet van het oude volk, zou
moeten weten wat een gotspe zo'n opmerking is.
Het is Goy's lef, of Klein Kaboutertje Bullshit.

Ik ben er vanaf, jullie zitten er mooi mee opgescheept
in Hollandland!

lenny op dreef

knipknipknipknip

http://mail.yahoo.com