Ebru Umar over geilen op Hirsi Ali (was: Re: Haweya Ali: foto's, prijs, school, sluiers en werk)

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 24 14:17:21 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op vrijdag, 24 feb 2006 om 10:54
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  In de Van Gogh-column van Ebru Umar in de Metro van vandaag een felle
>  aanval op Robin Van Linschoten (de man die z'n vriendin in de steek
> liet
>  omdat ze gehandicapt werd) en de heldendaden van Hirsi Ali. Zeker
> lezen !

dank marc-a fluks, voor de url van een fantastisch goede column
ik bewonder ebru omar zeer. die gaat het nog ver schoppen
maar ik ben het niet helemaal met haar eens, maar dat mag hier vast wel.
en kwa geilen op, daar zijn zoveel vormen van, dat mag van mij. ;)

gr elma