Wolt Ihr das totalen cartoon ?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 24 14:27:26 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op donderdag, 23 feb 2006 om 10:26
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> Zeker, ik voer liever een inhoudelijke discussie. De hetze van Marc-A
> doet denken aan een pre-Bolkestein politieke correctheid,

nou ... ik heb die politieke correctheid nooit met zoveel verve gevoerd
gezien als  marc-a hier laat zien?
(maar hij voert wel een hetze, dat wel. maar ja, dat is imo deel van
het ziektebeeld? dat ik uit mijn omgeving ken, dus ik weet waar ik het
over heb.)

>  het zogenaamde land van Ooit van Ayaan. De verdachtmakingen van
> Dirkie en Henk V. richting iedereen die ook maar enige kritiek uit op
> de post-Bolkestein politiek correcten in Nederland vind ik echter net
> zo abject en daar heeft Marc-A dan ook weer gelijk in...

nou ga je wel errug ver
marc-a gelijk geven. ik aarzel daar nog over hoor.

en het is me ontgaan dat dirkie en henk v verdachtmakingen in iemands
richting aan het gooien waren? maar ik lees niet alles even precies.
en ik was ook een van de politiek correcten, ben ik nog, vind ik geen
scheldwoord trouwens.

> Laten we elkaar gewoon serieus nemen en ingaan op argumenten.

ook dat moet op zijn tijd

>  Of ik jaloers ben, natte dromen krijg of walg van Ayaan, daar kunnen
> Dirkie en Henk V. lekker 's-avonds in bed over filosoferen, maar laten
> we het op deze lijst bij de inhoud houden.

sja, kijk, in het algemeen vind ik dat ook heel goed hoor, bij de
inhoud blijven.
maar zo nu en dan een lichte toon, mag dat wel?
zoals ik het hier nu doe?

gr elma (die met smart wacht, smachtend wart, op een invitatie van jou
voor onder je cachi boom. ;)

gr elma