Gestapo-methoden: Johnan 'Himmler' Remkes: Alle Nederlanders in geheim Opspo

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 24 14:14:37 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op vrijdag, 24 feb 2006 om 10:59 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Het paspoort krijgt dus een soort RFID tag en de controleurs (binnen
> en buitenland?) kunnen tappen in de bijbehorende on-line database om
> de identiteit vast te stellen. Daar zitten dus inderdaad verstrekkende
> privacyproblemen aan vast, maar wellicht dat er via versleuteling wel
> iets aan te doen is.

hmmmm, wordt in de toekomst de veiligheid van mijn (en jouw) briljante
doch zeer kritische en mondige (achter)kleindochter afhankelijk van
iets dat 'wellicht versleuteling' heet?

ik vind dat toch een beetje eng hoor mark.

en by the way, hierbij een huwelijksaanzoek van mijn schattige
kleinzoontje (blond, groene ogen, 9 jaar, voetballer, leuk jong in
groep 6 van de basisschool). ik hoop dat je een bijpassend dochtertje
hebt?
we kunnen niet vroeg genoeg zijn met het zoeken naar geschikte
kandidaten. ;)
ik wil hem ter kennismaking wel meenemen naar ons feestje 'under the
cachi tree'. ;)

> In theory, als we met een betrouwbare overheid te maken hebben.

kijk, en naar die 'theory' ben ik dus benieuwd.
dus, please enlighten us, mark.

enne ... marc-alexander fluks, je draaft nog harder door dan ik, maar
we zien gedeeltelijk wel dezelfde spoken :(
als je op tijd kan zwijgen om een slokje champagne te drinken, dan mag
je misschien ook wel komen under the cachi tree (?)

gr elma, grootgebracht met brave new world en 1984, en this perfect day
(sheldon), en murphy (wat mis kan gaan gaat mis)
dus beetje bang voor ver doorgevoerde 'theories'. :_(