Aha, zit het zo?!

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Feb 24 13:52:18 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

deze mail vergat ik gisteren naar de lijst te sturen, waardoor ik
misschien een uitnodiging van mark giebels 'under the cachi tree' ga
mislopen, en dat zou zonde zijn. ;)

gr elma

Henk Vreekamp heeft op donderdag, 23 feb 2006 om 07:56
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> [...]
> Ayaan Hirsi Ali. Ze scoort wel 5000 hits in de online archieven van de
> media (PF 10.000), maar een snelle blik leert Trouw dat *een* aspect
> aan haar persoonlijkheid vrijwel onbesproken blijft. Haar schoonheid.
>
> Als voddenkoopman-Freudiaan reageer ik dan ook heel primitief: zou er
> soms wat mis zijn met de geliefdes van Mark en Marc of hun vrouwbeeld
> in het algemeen? Zou de ebbenhouten dame onberoerde, duistere dieptes
> in chaos brengen? Inderdaad zijn de Arabische zwarten in NO Afrika
> vaak bijzonder schoon - ook de mannen trouwens.

LOL, helemaal mee eens

> Heel wat aangenamer dan veel dikkonten

m en v hè!! zei ik streng!
en eigenlijk wil ik dergelijke uitspraken liever helemaal niet lezen,
want discriminerend
maar jij mag het gerust schrijven hv te u

> die ons via Benin en de Americas hebben bereikt.

je bedoelt de slaven, die uit een andere regio in afrika kwamen?
hadden die dikke konten voordat ze in de americas aankwamen, of hebben
ze die pas later verworven?

> Types als AHA zullen best naijver kweken bij zowel blanken als
> zwarten. Maar ja, hebben wij niet hersens gekregen om chaotische
> gevoelens te kanaliseren?

psies.

> Of zijn dit te humane gedachten, zo vlak voor het nieuws van 08.00 uur
> (kan Marc controleren of ik gelijk verzend)?

nee hoor, niet te humaan.
hier op de lijst mag van mij zelfs meer humaniteit
maar dat zal niemand verbazen

gr elma, die graag van de uitnodiging van mark gebruik zal maken om in
of onder de cachi boom in zijn tuin de hypothese te verfijnen.
zal ik de Godin ook meenemen? ;)

gr elma