Wolt Ihr das totalen cartoon ?

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Feb 21 09:43:55 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ten eerste knip je 3/4 van mijn post eraf zonder het
zelfs maar met een eenvoudige "knipknip" te melden.
Ten tweede gebruik je dan 1 paragraaf om je gelijk te
bewijzen met innuendos. En, zoals te doen gebruikelijk
in je rants, het mij in de mond leggen van dingen die
je van mij niet kunt kennen. Of in gewone taal die je
uit de duim zuigt.

Ik ben geen "gelovige" van Hirshi. Sommige dingen ben
ik het mee eens en andere niet. Maar daar ging en gaat
dit helemaal niet over.

Jij en Ger zijn zo'n beetje als Batman & Robin  wat
betreft Hirshi, en in het naaste verleden Der Pim. Jij
denkt en komt met beschuldigingen (meestal) uit het
ongerijmde, en ger is het er mee eens... De meeste
dingen die je hier hebt beweerd, na de moord op van
Gogh, berusten op insinuatie.

Omdat ik toch een beetje pissig ben dat je knipt in
mijn antwoord aan Ger laat ik het geheel nog even
volgen. Misschien dat je het na meerdere malen lezen
alsnog begrijpt.
PS
Wel even de naam Ger veranderen in Marc..
==================================
IK DUS EERDER..

Je denken en antwoord is befuddled. Je gebruikt jouw
weergave van wat ze gezegd zou hebben om mijn punten
te weerleggen. Het ging niet over Hirshi, het ging
over 2 rabiate vooringenomen lijsters jij en Marc. Die
elke vergezochte, meestal onbewezen,  'reden'
gebruiken om Hirshi te beschimpen.

Voorbeeldje (op jouw niveau):
"Het is duidelijk waarom Ger het nooit veel verder
geschopt heeft dan vakbondsmannetje, hij kan niet
denken". Das geen argument Ger, dat is een schimp!

Jouw opmerking zo van: hou jij haar vast dan schop ik
haar het land wel uit, is geen argument. Een argument
is heel wat anders.

Ten laatste. Zij dicht jouw helemaal niets toe
Ger. Maak me sterk dat ze je niet kent, en er geen
enkele behoefte aan heeft omdat te veranderen.
(Dat geldt ook voor mij neem ik aan)!
Als je dezelfde opmerkingen of beledigingen zou maken
over een bekende Islamiet had je een vette kans op een
dreigbrief of erger. Dat is dus het verschil tussen
tolerantie en intolerantie.

Van mij mag ze alles zeggen, ik ben gelukkig in staat
het kaf van het koren te kunnen scheiden zonder hulp
van buiten.
Het probleem is dat jullie voorgeven voor vrije
meninguiting te zijn, maar in feite hier getuige geven
van tegendeel.

En je maakt je dus schuldig waar je haar van
beticht..

Armoe!
Lenny

http://mail.yahoo.com