Wolt Ihr das totalen cartoon ?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Feb 21 10:00:40 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens. En geldt niet alleen voor haar uiteraard.

> Het probleem is dat jullie voorgeven voor vrije
> meninguiting te zijn, maar in feite hier getuige geven
> van tegendeel.

Dat klopt volgens mij niet. In ieder geval heeft Marc hier al enkele malen opgeroepen dat AHA de mond moet worden gesnoerd, het land uit gezet, zelfs de bak in gegooid, om wat ze zegt.

Overigens schaam ik me diep dat er gisteren iemand voor drie jaar de bak in is gegooid in de EU, omdat hij 17 jaar geleden eens iets heeft gezegd dat nogal dom was, maar verder absoluut geen kwaad kan. Hij heeft ook nog verklaard inmiddels slimmer te zijn geworden. Ook de EU is de achterlijkheid aldus nog lang niet ontstegen. Zou wel zo netjes zijn als de pleitbezorgers van de vrijheid van meningsuiting ook daar eens de mond over open zou doen. Op deze manier is ieder pleidooi voor de vrijheid van meningsuiting vanuit de EU immers weinig geloofwaardig. En selectieve verontwaardiging doet een andere politieke agenda vermoeden...

Groeten,
Mark Giebels