Voor Marc-Alexander: COC en D66

André van Wanrooij a.v.wanrooij at D66.NL
Tue Feb 21 09:26:21 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Knip knip

>  Als ik het goed begrepen heb, dreigt ook het COC ten onder te gaan aan
> dat
>  reactionaire hervormingsgedoe.

Nu begrijp ik je niet meer Marc. Eerst stel je dat COC er voor zorgt dat D66
ten onder gaat. Daarna is D66 de kip die de gouden eieren legt voor het COC
(subsidies) en nu dreigt het COC ten onder te gaan aan datzelfde
reactionaire hervormingsgedoe dat ook D66 de nek om wil draaien.

Maak eerst eens een keuze welke stelling je verdedigt, of geef toe dat je
eerste conclusies toch niet juist waren in geschat. Misschien helpen de
volgende vragen je op weg. ;o)

Als het COC niet achter dat reactionaire hervormingsgedoe binnen D66 zit,
wie of wat dan wel? En is dat dan ook dezelfde "groep" die het COC beentje
wil lichten? Wat zou het doel van deze "groep" zijn? Of hebben ze geen doel
maar alleen teveel vrije tijd? (In dat laatste geval is het maar goed dat we
in deze coalitie zitten. Mensen met teveel vrije tijd worden immers hard
aangespoord om meer aan het werk te gaan...  :o)  )

Groet,
André van Wanrooij, Roosendaal