Voor Marc-Alexander: COC en D66

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Feb 20 17:23:53 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Marc toch, wat maak je me nou. NOg niet zo lang geleden kwam je met het volgende lijstje:

> Wordt het niet tijd dat,
>  1. D66 uit Balkenende-II stapt/Pechtold opstapt ?

Heb we het genoeg over gehad hier....

>  2. Dittrich opstapt ?

Is gebeurd.

>  3. De website nieuwesolidariteit.nl wordt opgeheven ?

Is bevroren.

>  4. Het manifest wordt afgeblazen ?

Lijkt me nu ook verleden tijd.

>  5. De programma-commissie wordt ontbonden ?

Vind ik niet fair, want slechts gebaseerd op een vooroordeel. Het was natuurlijk beter geweest als het congres de programmacommissie had samengesteld, net als in mijn tijd, maar dat democratisch recht heeft het congres een paar jaar geleden helaas zelf weggegeven.

>  6. D66 breekt met het COC ?

Je hebt morgen de kans om Lousewies hier rechtstreeks op aan te spreken.....

>  7. Een D66-congres besluit wat er nog meer staat te gebeuren ?

Nog even wachten tot Mei.

Je zou al met al kunnen concluderen dat het de goede kant op gaat met je prioriteitenlijstje. Punt zes kun je morgenavond helpen verwezenlijken. Dus waarom geen acte de presence geven?? Je bent toch niet bang voor de roze partijgenoten....? ;-) En anders bel je AHA even op, die wil vast wel weer even boos worden op Job dat je geen politiebescherming krijgt en je zo het vrije debat onmogelijk wordt gemaakt... :-)

Groeten,
Mark Giebels