Voor Marc-Alexander: COC en D66

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Feb 20 16:58:43 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op maandag, 20 feb 2006 om 16:27
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>,
>
>  Hahahaha...
>
>  Afgezien dat ik zelf de noodzaak van een 'homobeleid' niet kan inzien

dat verbaast mij niet. ;)

>  (da's net zoiets als het 'jodenvraagstuk' als je 't mij vraagt),

ja, nu je't zegt, dat klOpt!
die parallel had ik nog niet gezien. ;)
dank marc voor dit inzicht. ;)

>  ging
>  het mij om de opkomst van het conservatisme in D66. Als men dat
> natrekt
>  dan komt men wel erg vaak bij het COC uit.

dat was me nog niet opgevallen.
en ik heb nog een domme vraag:

hoe definieer jij 'conservatisme in d66'?

>  Van de website,
>
> http://www.coc.nl/
> dopage.pl?thema=politiek&pagina=viewartikel&artikel_id=719
>
>  Hmmm. Dubbele (!) Freudiaanse verspreking...?

deze snap ik echt niet heer fluks
wil je het mij uitleggen ajb?

>  Opmerkelijk genoeg is deze zin gewist op,

ik begrijp niet welke zin je bedoelt marc?

>  Hoe dan ook, ik zal er niet wezen.

hè jammer. want leerzame avond denk ik.
(ik zal er trouwens ook niet zijn, want te ver weg)

maar anders kreeg je een borreltje van me aan de bar. ;)

gr elma