Nat. Clown de geus weer

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Feb 11 13:28:54 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op vrijdag, 10 feb 2006 om 17:09 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> Ja hoor en dat is ook jammer, maar wellicht dat de Geus dat even kan
> veranderen vpoor 7 maart:)))))

ik deel je zorg voor de driedubbelbelaste vrouwen, en ook je kritiek op
de oogkleppen-politicus de geus, maar zijn oogkleppen zijn wellicht
zelfs wat kleiner dan die van de meeste haagse heertjes?

> En warom moeten ze dan wel voorkeurstemmen krijgen zoals de Geus wil?

om partijen te dwingen genoeg vrouwen hoog op de lijst te zetten

> Het gemeenteraardswerk wordt ook betaald hoor.

dat weet ik
maar ik had het ook over de weg ernaartoe

> Al is het niet echt eerlijk
> wat daar gebeurt, maar oke.

grin.
niet eerlijk, nIEt oke. en niet alleen in het gemeenteraadswerk ;)

> Ze waren wel of niet beschikbaar, wilde wel of niet een een durfde
> zelfs
> niet.

kan je je dat voorstellen ger?
ik wel
ik zit hier soms met het zweet in mijn handen
en dan kunnen jullie me nog niet eens zien en vuile blikken toewerpen.
;)

> Jij stemt dus CDA?

ik peins er niet over
heb nog nooit cda gestemd en wil dat graag zo houden

> Ach zo, dus de kieslijsten voor 7 maart moeten allemaal opnieuw
> volgens de
> Geus?

nee, schat, de partijen die een beetje opgelet hebben sinds 1967 (begin
tweede fem golf, geen toeval dat het een jaar na 1966 was) hebben
allang voldoende vrouwen hoog op hun lijst gezet.

gr elma