Lousewies van der Laan wil 'kabinet heel houden'

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Feb 11 13:16:37 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra heeft op vrijdag, 10 feb 2006 om 21:18
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> Elma,
>
> En ik ben gewoon blij dat Mark Lousewies wat ruimte gunt. Zijn morele
> oordeel over het moeten uittreden begrijp ik, zelf heb ik al eerder
> aangegeven dat dat politiek niet de meest aangewezen weg is (want dan
> 4e oppositiepartij), maar de wens gaat mij ter harte en Boris D. (zo
> afgekort is het ook een echte boevennaam) had ook nooit moeten willen
> participeren met benepen rechts, maar als je een stap zet moet je de
> consequenties dragen en het ook afmaken.

ik begrijp je standpunt helemaal.
ik zou het waarschijnlijk ook zo gezegd kunnen hebben
met pijn in het hart begrijpen dat boris d (lijkt op doris d ;) een
parallel die boris nog zou doen glimlachen ook, denk ik. ;)
maar met pijn in het hart in het kabinet blijven zitten vind ik
begrijpelijk en niet immoreel.
wie even nadenkt snapt toch hoe het zit in dat kabinet
en wie niet nadenkt mag van mij vliegtuigjes vouwen van haar
stembiljet. ;)

> En ik keek wel wat op van zijn reactie jegens Bart Meerdink over een
> door mij ook niet begrepen lage reactie. Op het gbied van de
> moraliteit liggen de zenuwen kennelijk wat opener.

ik heb zelfs helemaal geen open zenuwen over de moraliteit van wel of
niet in dit kabinet zitten
mijn open zenuwen liggen bij het discrimineren in woord en gebaar van
vrouwen en andere minderheden. ;)

dank voor je reactie, maakt mijn gevoel op deze lijst wat minder kil. :)

gr elma