Peiling

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Feb 9 08:23:04 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Uit de paar reacties begin ik te begrijpen dat veel D66-ers niet durven
bekennen dat ze op z'n minst *een* afgod hebben: de aan arrogantie en
megalomanie grenzende verering van de techniek. De Babylon-ziekte in dit
geval, onderdeel van de modernisme-ad-finitum waanzin.

Wat een schijterds dat ze er niet voor durven uitkomen! Hoe
kleinburgerlijk, deze schaamte...
hv,u
------