Daarom is D66 klein

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Feb 9 07:43:37 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Kijk aan Dirkie, dus iedereen die het niet eens is met het totale beleid van
> dit kabinet mag hier geen mening over hebben vanwege die boter. Kijk, dat is
> pas democrarisch. Een ander kabinet is niet per definitie beter hoor, maar
> de kans erop is wel levensgroot.

Nou nee, Ger. Uitgesloten zelfs. Die welke daarvoor in aanmerking zou
kunnen komen zit achteroverleunend met poten op tafel, da's pas
ondemocratisch. Eveneens (net als het CDA eerder) weigeren de taak op te
pakken als het voeren van oppositie, in de (naar ik hoop) ijdele, hoop
dat men wel voor iets anders zal gaan kiezen.

In elk geval is het een nauwelijks van anderen te ondersheiden
oppositie. D66 doet het zelfs meer in dat opzicht.

Henk Elegeert