artoonoorlog: Bezoek Hirsi Ali aanleiding cartoon-dossier en rellen

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Feb 9 15:14:06 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op donderdag, 9 feb 2006 om 12:27
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>,
>
>  Waar het mij meer om gaat is dat wij nogal te lijden hebben

welke 'wij' bedoel je?

>  onder de
>  vrijheid van meningsuiting en vrije nieuwsgaring. Precies die dingen
>  waar we

welke we?

>  zo narcistisch de Moslims mee om de oren slaan.

ik sla nooit moslims, en anderen uiterst zelden.

>  Wat we in de media

welke?

>  en van politici

welke?

>  en commentatoren

welke?

>  te horen en te
>  zien krijgen, blijkt bepaald niet de waarheid geweest te zijn.
> Integen-
>  deel.

allemaal leugens?
je klinkt als het varken napoleon uit animal farm van george orwell:
'lies, all lies'.
leerzaam boekje niet meer dan 100 pp.

>  Daar waar iedereen

welke iedereen?

>  met alles

wat alles?

>  op de loop ging, heb ik stelselmatig naar de
>  bron van dit alles gezocht. Dat ik zou uitkomen bij ondermeer Hirsi
> Ali
>  wist ik natuurlijk ook niet - al is het wel zo dat ik in het verleden
>  keer op keer heb gewezen op wat deze mevrouw zoal van plan is.

je had mij ook tegen kunnen komen misschien

bang? ;)

>  En dat is
>  nu dus uitgekomen.

dit verschijnsel heet paranoia
ik zou er een beetje hulp bij halen als ik jou was.

> Uiteraard was ze een radertje in het geheel

welk geheel?

>  - maar op
>  het beslissende moment (er was immers al van alles gebeurd dat we van
> de
>  Nederlandse media niet mogen weten - sterker nog: die logen daarover)
> was
>  ze waar ze wezen moest om mensen tegen elkaar op te stoken.

het is dat jij niet zo'n groot platform hebt, want jij kan er ook wat
van van dat opstoken.
(poverty and stupidity)

gelukkig hebben we vrijheid van pers en meningsuiting hier.

>  Die Nobelprijs voor de Vrede kan ze nu natuurlijk wel vergeten.

dat zit nog.

gr elma