Nog een struikelblok voor ASO?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Feb 7 15:28:06 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Goed voor de economie roept men vanuit de EU en vergelijkt dezelfde
> economiën van landen dan die de Euro niet ingevoerd hebben.
> Van Aartsen, de voorzitter van de werkgeverspartij staat er helemaal achter.
> Onze vitale en sterke economie kan dat hebben zegt hij. Vorige week komt
> Zalm vertellen dat we weer een klein beetje opkrabbelen. Ik zal het zeker
> niet begrijpen of zo.
> In de tuinbouw, de bouw, de transport, en nog heel wat meer sectoren, wat
> nog niet zichtbaar is, vliegen de mensen de straat op en worden ingeruild
> [...]

Nu even niet zeuren, Ger. ;) Er komen verkiezingen aan en dan helpt het
enorm als je de waarheid pootje licht en al die lokale vazallen een
steuntje in de rug kunt geven.

Daarna mogen de echte cijfers weer over tafel, want dan zitten daar
mogelijk weer subsidies aan verbonden en dan is het zelfs noodzaak -wil
je geen dief van je eigen portemonnee zijn- het erger voor te stellen
dan het is. Europa trekt er zich niets van aan en aan en kijkt niet op
of om als die 3000 arbeidsplaatsen er niet komen, bijvoorbeeld, en
hetzelfde bedrijf met gerust het zelfde kunstje nog eens uithalen.

Past precies in het plaatje van Van Aartsen's sterke economie.

Henk Elegeert