anybody home? > Conclusies Afghanistandebacle

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Feb 7 13:54:50 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen heeft op maandag, 6 feb 2006 om 11:31
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ik ben het hier met je eens

en hier niet, als je begrijpt wat ik bedoel.
tenzij je het opkomende water en het rondwarende vergif bedoelt

> Beste Bart,
>
> Met permissie, dit lijkt mij een abjecte insteek. Dat die missie
> nauwelijks
> effect heeft op het Nederland van de toekomst, zal best. Maar als onze
> partij van mening is dat koopkracht plaatjes, hervormingsagenda's of
> weet ik wat belangrijkere vragen zijn dan het uitzenden van duizenden
> nederlandse militairen, dan wens ik niets met deze partij te maken te
> hebben. Schouders ophalen en maar weer verder pechtolden? Als dit
> pragmatisme
> is, dan maar geen pragmatisme.

ik ben het ook eens met bart, tenzij hij het belang van het uitzenden
van soldaten afzet tegen burokraten geneuzel.

gr elma