Cartoonoorlog: Verdachtmakingen richting Moslimbroederschap afkomstig van Amerikaanse geheime dienst ?

Tue Feb 7 13:51:16 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>,
>Je inzicht in internetdomeinregistraties is weer hilarisch. Zonder
>tegenbericht nemen we maar aan dat jij hier als joker bent ingezet
>door de syrische geheime dienst.

 Maar ik ben wel de enige die naar de bron zoekt... Verbeter het dan
 als je meer meent te weten.

 Alles loopt dood bij firma's achter firma's. Dat andere spoor, via
 dat Franse CIDI, loopt overigens ook dood op ene,
   Charles Gouz
   18 Boulevard Ornano
   Paris, FR 75018

 Dit is een brievenbussenadres. Daarna houdt ook dit op. Deze Joodse
 lobbygroep lijkt niet te bestaan. Ook meneer Charles Gouz is spoorloos.

 Als ze zouden deugen, waarom gaan ze dan op deze wijze te werk ?
 Waarom strandt het in de USA ? Dat zijn vragen die hout snijden.

 Alleen mensen die niet deugen gaan op deze wijze te werk.
 En dit zijn dus wel de mensen die thans olie op het vuur gooien.
 Waarom doen ze dat ?