Hoe nu verder

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sun Feb 5 18:10:06 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, hoe nu verder?

Simpel, back to basics. Vraag je af waarom je bij D66 zit. Hopelijk toch
niet om onze eigen mensen het leven zuur te maken, en om te blijven
klagen over reputatieschade. Wil je mensen weg hebben, dat kan dat bij
het daartoe relevante congres resp. de poststemming. Een extra congres
zal niets bruikbaars opleveren, de fractie heeft iets besloten en wij
zijn er niet om ze steeds opdrachten te geven.

Wat wil je graag dat D66 realiseert, en hoe kun je daar iets aan
bijdragen? Je kent vast nog wel het motto "nie lulle maar poetse".

Overigens, zonder nou te zeggen dat het mijn favoriete sport is kan ik
nou niet zeggen dat "dreigen maar niet bijten" een doodzonde is. In de
natuur gebeurt er niet anders, en dan zie je het beest toch maar even
opzij gaan in plaats van een pijnlijk gevecht aan te gaan. Ego's zijn
geen positieve factor bij survival blijkbaar :-)

Bart