Wat Lousewies had moeten zeggen...

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sun Feb 5 00:37:51 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En doorredenerend, wat is de kans dat Lousewies maandag gaat eisen in de fractie dat men toch uit het kabinet stapt...?

Ik heb wel een klein beetje hoop, eerlijk gezegd....

Dan zet ze zichzelf neer als een sterk leider, die deze grove fout echt wil herstellen en met een schone lei wil beginnen. En dan komt het wellicht binnenkort wel weer goed met de partij...

Groeten,
Mark Giebels