Fw: Conclusies Afghanistandebacle

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Sat Feb 4 20:09:45 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

Ik denk dat dat de kern is Martijn. Dit kabinet werd
natuurlijk gebeoren uit het feit dat PvdA/CDA er niet
uit konden komen. Boris heeft destijds juist
aangevoeld dat de kamerfractie zich niet als klapvee
kon opstellen. En over he algemeen is dat vrij goed
gegaan. Maar met Thom weg en Pechthold die voor
verdere onrust zorgde leek mij het gerommel wat te
veel geworden te zijn.

Ik denk dat het uitermate belangrijk is dat de
regering de rit uitzit. Alleen al voor de voorzetting
van het beleid en voor het algemene vertrouwen in de
politiek. Laat eerst de komende gemeenteraad
verkiezingen maar eens uitwijzen waar we staan. Aan
peiling hebben we op het ogenblik niets - enkel een
moment opname.

En voor de SP te roepen dat het een regeringspartij
onwaardig is, blijft behoorlijk hypocriet voor een
club die van elke verandwoordelijkheid wegloopt en
enkel geinteresseerd is in megafoon politiek te
bedrijven.

Yahoo! Photos – NEW, now offering a quality print service from just 8p a photo http://uk.photos.yahoo.com