Grafschrift D66 bezoedelt geboortekaartje Vrijzinnig-democratische Partij

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Feb 3 20:54:46 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Je bent en blijft toch een echte hypochonder. Maar let op, schreef ik hier
nog niet onlangs, dat na de periode Engwerda (we stonden min twee) er een
deus ex machina kwam, en nog geen 10 jaar later hadden we er 24. Dittrich
(die ik hier al eerder met Engwerda heb vergeleken) is weg (we staan nog net
niet min twee) en nu moet dus logischerwijs de deus ex macina komen. Wacht
maar.

Groet,

Tjerk