Friesch Dagblad

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Feb 3 21:03:02 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Gek genoeg ben ik het dus wel eens met de beschrijving van de positie van
Kamp, net als ik afkomstig uit Hengelo en later politieke carriere gemaakt
in Borculo. Vroeger werd hij als kamerlid afgebrand op het
vreemdelingendossier, maar hij bleef en blijft merkwaardig volhoudend de
politieke zaak dienen.

Groet,

Tjerk