Lijsttrekkkers-verkiezing?

Wed Dec 27 14:07:51 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>Boris is / was erg okay,

 [Lijkt me van wel]

 Het voornaamste bezwaar dat ik tegen BvdH heb is dat hij geen intellectueel
 is maar speelt alsof hij dat wel zou zijn. Daar komt in zijn geval gestoei
 met Nobelprijzen van, een hang naar duurzame energie, gedraai met de Wadden-
 zee en tweewerf gedraai met kernenergie. En recentelijk pseudo-wetenschappe-
 lijke geschiedenis/milieu-les aangaande het Paaseiland.

 Dit soort dingen moet'ie gewoon niet doen.

 BvdH zou er goed aan doen als hij zich wat meer zou concentreren op de wat
 lichtere dossiers. Het Paaseiland valt duidelijk onder Pechtold, lijkt mij.