Lijsttrekkkers-verkiezing?

Wed Dec 27 12:03:23 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Boris is / was erg okay,

Maar het heeft mij ook verbaasd hoe hij ten dele
toch besmet is geraakt door het Haagse geklungel.
Het werkt gewoon niet, zoals ze er papegaaien,
en dealen zonder achterban, intern daar wel,
maar vroeg of laat zijn de gevolgen rampzalig,
als ze in Den Haag voor ons, over ons en zonder ons,
hun eigen zaakjes regelen, en zogenaamd de onze.

Fritz van Rikxoort