De echte reden voor de achteruitgang van D66

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Dec 6 12:16:20 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> ZEER GROTE KNIP....
> Pecies!
> De gekozen burgemeester. Daar bleek dus de
> regeergeilheid van d66. Als d66 er toen was uitgestapt
> dan hadden dezelfde pufda's gezegd. Die hebben effe
> lef! Wie denken ze wel dat ze zijn. Of lekker nu zijn
> wij weer aan de beurt. Allemaal niet ter zake doende
> Ten eerste. Het electoraat had de 6 zetels naar 12 of
> 18 getild.
> Ten tweede: Ze hadden elk recht om het te doen gezien
> de formatie besprekingen....
> [...]

Wat wil je dan? TYhom wordt (zijn) burgemeester van
Nijmegen, EN is niet eens gekozen !!! ;)

Sterker nog, hij (Thom) kwam als een gebroken man
uit de strijdt, maar zie hoe je nog steeds ...

... en wat is mooier dan het veld te (moeten) ruimen
en nog in diezelfde periode voor joker te kunnen
worden gezet door diezelfde coalitie. Als bonus?

Hij moet dus wel !! (Bij gebreke enen rechten rug)
:) Een D66 ruggetje?
Of heet zoiets een pragmaruggetje ? ;)

For your eyes only!! ;)
http://www.nu.nl/news/872565/11/Thom_de_Graaf_nieuwe_burgemeester_Nijmegen.html
Thom de Graaf nieuwe burgemeester Nijmegen
"
Uitgegeven: 3 november 2006 15:36
Laatst gewijzigd: 3 november 2006 16:24

DEN HAAG - Oud-minister Thom de Graaf (D66) wordt de
nieuwe burgemeester van Nijmegen. Hij volgt op 8
januari 2007 de vertrekkende Guusje ter Horst (PvdA)
op. Dat heeft het kabinet vrijdag bekendgemaakt.
..
"

Henk Elegeert