Sociaal-liberale verkiezingsitems op D66 website

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Aug 29 08:57:19 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik, zojuist,

>  Als men momenteel naar de D66-website surft, dan ziet men meer van dit
>  soort onderwerpen... in dat pedofilie-file alleen al staat...
>   * Pak criminele erfenissen aan
>   * Kamervragen over besmette erfenissen
>   * Speciale commissie zou verlof voor TBS'ers moeten toetsen

Ommissie zie ik, dus:
* Zeer speciale commissie die speciale commissie die
verlof voor TBS'ers moeten toetsen, toetsen.

>   * Verruiming mogelijkheden voor terrorismebestrijding

Opnieuw een ommissie zie ik, dus:
* Verruiming van het begrip terrorisme om
mogelijkheden voor terrorismebestrijding te helpen
bevorderen.

> [...]
>
>  Ik begrijp best dat Kamerleden ook bijdragen moeten leveren aan debatten
>  waarbij ze zich niet kunnen profileren (een van de nadelen van het beroep
>  is dat men zich moet inlezen in dossiers waar men geen enkele affiniteit
>  mee heeft en er voortdurend stellingnamen van een Kamerlid wordt verwacht).
>  Maar kom er dan niet mee naar buiten.
>
>  Waardoor worden dit soort punten gecompenseerd ? Op de home page staan
>  momenteel,
>   * Boris van der Ham: "Verbeter toezicht op dierenwelzijn."
>   * EHBO-diploma voor alle leraren in basisschool

Voor in/of bij de koffie:
- Koffiemelk of volle melk
- Koffiemelk of halfvolle melk
- Koffiemelk met room of zonder
- Koffiemelk zonder room maar met suiker smaakje
- Koffiemelk met room en met suiker smaakje
- Zoetjes in plaats van koffiemelk

- tafeltje met 2 stoeltjes (niet van het type GL =
luie-), (mogen ook krukjes zijn) voor de gezelligheid

- Koffiedrinken afschaffen of het verschrikkelijke
slurpen verbieden, dan wel een thee invoeren ...

- Controleur- /opsporings amtenaar slurpen trainen
en installeren

Een suikerklontjes controleur, of is dat overdreven?
Je leert zo wel tellen ... en dus zeer de moeite
waard. :)

>  Zeg maar: soft gelul. ... Eindelijk weten
>  we waar dat sociaal-liberalisme zoal voor staat...
>
>  Nou, de stemmen strooooooomen binnen...  :-((

Precies, ik heb nog wat lokkertjes erbij gezet. :))
Je weet tenslotte maar nooit!!

Henk Elegeert