Cassandra spreekt...

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Aug 29 08:34:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Bij verkiezingen...
>   1. Legt een partij verantwoording af over het gevoerde beleid in de
>      afgelopen periode,
>   2. Presenteert een partij beleidsvoornemens voor de komende periode
>      (een verkiezingsprogramma),
>   3. Presenteert een partij de mensen die aan voornoemde voornemens ge-
>      stalte moeten geven.
>
> Door de koerscrisis is het eerste momenteel niet mogelijk en te vrezen
> valt dat er deze week een programma wordt gepresenteerd waar degenen die
> [...]

Ik ben er bang voor.

Het enige redding brengende concept, begrijp ik, is
Pechtold de 'sterke man' maken van D66 en zijn koers
gaan varen en daar het (verkiezings?)programma mee
in overeenstemming brengen?

Als hij ook dat verkiezingsprogramma eens achterwege
liet, waar zou hij dan mee komen? Terug naar de
basis uitgangspunten en daar (enthousiaste)
participanten bij uitnodigen?

Henk Elegeert