D66: Berufsverbot voor pedoseksuelen

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sun Aug 27 14:40:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 27-aug-2006, om 14:19 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het volgende
geschreven:

>  Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>
>  Dat was niet het punt waar het om ging.

ik denk van wel

>  Opnieuw: dat was niet het punt waar het om ging.

>  Waarom mogen moordenaars na het uitzitten van hun straf weer wel
> tussen
>  de mensen komen ?

omdat ze niet zo vaak recidiveren
als dat gevaar wel groot is krijgen ze tbs, en worden ze veel langer
vast gehouden

>  ??
>
>  Ik heb het over het geloof van degenen die de samenleving ontregelen.
>  Ik heb het over 'normen en waarden'-geborneerdheid vs.
> vrijzinnigheid.

en ik denk dat balkjes 'normen en waarden' propaganda niet zoveel te
maken heeft met het voorstel van lambrechts.

gr elma