D66: Berufsverbot voor pedoseksuelen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Aug 27 03:16:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Dit is waarden en normen gelul en dat kennen we nu echt wel.

Dominee Balkenende pakt nu het gevolg aan van het
door hem gevoerde wanbeleid en stelt zich met de
zwamkreet 'vertrouwen' tegen het door hem opgewekte
wantrouwen.

>  D66 dient een vrijzinnig standpunt in te nemen

En wat is de lakmoesproef voor: een vrijzinnig
standpunt?

Hoe defineer je zo'n standpunt? Waaraan dient het te
voldoen? En waarom?

 > - een Berufsverbot staat daar
>  volkomen haaks op...

Eens ... was al zoekende naar een andere partij,
maar nog altijd om het verschil te kunnen maken.
Het wordt nog een tijdje zoeken, vrees ik.

Henk Elegeert