4000 bommen op Libanon: in één dag!

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Aug 8 00:11:05 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk dat we nu in een fase zijn beland waarin het voor beide partijen de
vraag irrelevant is geworden of iemand moet matigen of juist doorbijten.
Daar heeft de Iraanse wapenwedloop en haar leveranties ditmaal voor
gezorgd. Beide partijen zijn nu bewapend, en minstens een ervan is fanaat.

hv,u
------