Opdeling Irak

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Aug 7 23:54:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Axch, sinds de etnische oorlogen in Joegoslavie hebben we steeds minder
gehoord van onze achterlijke multiculti's. Dat's een vooruitgang vanuit
ellende.

Maar blijft de vraag of je een natie moet vormen langs etnische lijn. Of
moeten we eerst etnische zuiveringen bevorderen totdat je werkbare
natie-eenheden hebt? Cynisme is ook weinig vruchtbaar.
hv,u
------