Koerscrisis: Wordt D66 al dan niet opgeheven ?

Peter Slegers pesl at IAE.NL
Wed Apr 26 15:42:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, 26 Apr 2006 13:10:40 +0200, Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at DDS.NL> wrote:

> Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
option=com_content&task=view&id=139&Itemid=32

> Prima persbericht ! Hier staat alles in dat ik hier ook altijd al
> beweerd heb (op het moment dat het er nog toe deed). Bij de stel-
> lingen op het eind kan men hier en daar een vraagteken zetten -
> maar dat is een kwestie van invulling, daar zit ik niet mee.
>
> Hopelijk leidt zo'n persbericht, naast de krantenknipsels die ik
> geforwarded heb, ook tot positieve respons van D66-leden...?
>

> Marc Fluks, Amsterdam

Kennelijk lees je niet alles wat op deze lijst langskomt Marc. In de
gisteren geschreven reeks "Koerscrisis: congresmotie zegt vertrouwen in
Van der Laan op", wordt het prima persbericht reeds genoemd naar
aanleiding van een afbraakartikel in de Volkskrant (gebaseerd op het
persbericht.... een prima voorbeeld van een wel heel vreemde draai).

Over je reactie op mijn eerdere bericht in deze reeks: Het lijkt erop dat
je mij en Frank graag in het zwarte kamp zet en geen nuances ziet in wat
mensen zeggen. Dat vind ik jammer. Na je stopwoord "kennelijk" trek je
vaak conclusies die ik niet kan volgen.

PS: Gij is un wordje dagge als Brabanders onderling dikkels gebruikt. Dan
kan het wel us voorkomme dagge da ok in een andere omgeving doet.