Politiek / Cijfers als nieuwe religie

Wed Apr 26 14:47:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die goedkopere huizen zijn er zat
maar die zijn massaal bewoond door mensen die meer verdienen,
een ander voorbeeldje van te ingewikkeld en overgereguleerd
met vanouds subsidies op woningen
i.p.v. alleen naar draagkracht.
Als woningen hun echte marktprijs krijgen
wordt er meer gebouwd (en dalen prijzen)
mits de overheid bouwen niet belemmerd.
Huurders en kopers met meer inkomen
verhuizen naar betere en duurdere woningen
en de goedkopere komen eindelijk massaal vrij
(nu worden ze massaal gesloopt
om huurders en kopers naar duurdere nieuwbouw te dwingen).