Voor wie zich niets bij innovatie kan voorstellen

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Wed Apr 26 12:47:59 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma Ouwehand wrote:

> Op 26-apr-2006, om 12:14 heeft Bart Meerdink het volgende geschreven:

> dank. mooi!
> maar die keetwoningen voor studenten bestaan toch al lang? ik heb er  al
> een poos geleden over gelezen.

Ja, de eerste staan er sinds september vorg jaar. Het duurt even voordat je
dan daarna een prijs krijgt. Vernieuwing is vernieuwing ook al is het al
even geleden.

Maar het is toch een mooi voorbeeld hoe doeners iets voor elkaar krijgen
(en er goed geld aan verdienen neem ik aan) waar denkers (en
discussielijstgeleerden :-) )  over de problemen in de woningmarkt zitten
te discussieren (of te klagen, dat is hier vaak hetzelfde...).

Bart