Koerscrisis: Congresmotie zegt vertrouwen in Van der Laan op

Wed Apr 26 11:23:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat zei ik, Henk...

D66 kan zich beter verre houden van politieke spelletjes als ministers laten
vallen
en moet zichzelf weer hoognodig gaan profileren, immaterieel en materieel.

Jouw Utrechtse lijsttrekker schrijft net in Democraat hetzelfde...
En net als ik zegt ze: richten ook op doelgroepen !
Letterlijk noemt ze net als ik, als (een) voorbeeld, tweeverdieners.

Fritz