Burgerinitiatief

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Apr 26 09:56:00 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou, in je standpunt over de gekozen formateur, en de definitie van regering
in de grondwet zonder koningin er bij, en in afschaffing van de eerste kamer
maar in ieder geval directe verkiezingen ervan, vind je mij zonder meer. Ik
was en ben alleen nieuwsgieriig naar de reikwijdte van het burgerinitiatief
en hoe om te gaan met tegengestelde belangen bij net bestuur van een
samenleving.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht