Pechtolds grondwetswijzigingsvoorstellen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Apr 25 15:02:10 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Krijg ik net een email van het LB over het nieuwe
> lijsttrekkersverkiezingscongres met een grote reclamefoto van
> Alexander....
>
> Maar lees vervolgens zijn voorstellen om een grondwetswijziging te
> vergemakkelijken en verbaas me twee keer.
>
> Ten eerste, pleit hij *niet* voor een referendum bij een
> grondwetswijziging, ongelooflijk voor een Democraat.....De burger
> blijft volkomen buiten spel staan.

Het is dit type van twijfelachtige daadkr8 die D66 nog eens de das om doet.

Ook niet voor de gekozen burgemeester, Mark?

De voorstellen om een grondwetswijziging te vergemakkelijken zijn toch
meer dan een reactie op het afblazen daarvan? Dit is mij te opzichtig.
En is daar steun voor bij de burgers in dit land?

Henk Elegeert