Koerscrisis: Opschudders ontwikkelen psychiatrisch scenario

Thu Apr 20 12:12:59 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Brinkhorst heeft inmiddels weer 'het grootste vertrouwen in de toekomst'.
Dat zei hij vanmorgen op Radio 1. En dat terwijl deze keer dus wel het
licht uitgaat. Niets kan D66 nog redden.

De move van gisteren, de greep naar de macht door dezelfde gekken die D66
in het verderf hebben gestort, betekent niets minder dan het einde van de
partij. Hier ontrolt zich een psychiatrisch scenario van het ergste soort.
Enger kan niet - de gekte is compleet.

Wie z'n stem niet verheft tegen deze machtsgreep, deugt zelf ook niet.
Ik schaam me diep dat ik lid ben van deze partij !