Buitenhof : Transport en open grenzen.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Apr 18 07:44:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is nog niet alles Fritz,

Wie het volgens de regels doet mag niet meer op die ladder gaan staan van de
EU, en die het zwart doet mag alles toch.

Gisteravond op de TV over het dikker worden van de mensen. Ook weer zoiets
he.
Allochtone mensen geven we pluimen op de hoed vanuit sociale zaken omdat men
onderneemt. Pizzeria's , friteszaken etc. En dan gaan we zeuren over dat het
te makkelijk wordt om aan die vette hap te komen. We worden te dik, ik niet
natuurlijk maar jullie:))), en zouden meer premie moeten gaan betalen voor
de zorg.

Een dakdekker die wat pannen moet vervangen dient een steiger te bouwen voor
de veiligheid.  Een Poolse zzp-er loopt er zo even tegenop en is in minder
dan geen tijd klaar, zonder verdere grote kosten.

Zo zijn er heel veel voorbeelden op te noemen die ook vaak terecht zijn hoor
maar wel erg kostenverhogend voor de reguliere ondernemers.

En zo kunnen we het liberaal noemen, zelfs sociaal, of vrijzinnig. Geef het
maar een scheldwoord als je wil. Het is goed voor de economie, zolang je het
maar geen uitbuiten noemt.

Ger